ד"ר יורם בראב

קצת עלי - ד"ר יורם בראב

המכון הנוירופסיכולוגי נוסד בשנת 2005 על-ידי ד"ר יורם בראב וכיום הוא משמש כראש זרוע האבחון במכון.

הכשרה קלינית

ד"ר בראב הנו בוגר תואר-שלישי במסלול-הישיר לדוקטורט בפסיכולוגיה שיקומית (אוניברסיטת בר-אילן). עבודת הדוקטורט שלו עסקה בהיבטים פיזיולוגיים של מחלת הדיכאון.

סיים ארבע שנות התמחות במחלקה לשיקום פגיעות-ראש ומרפאת זיכרון (בית-חולים תל-השומר) ובעל תעודת מומחה בפסיכולוגיה שיקומית

ד"ר בראב משמש כמומחה בתחום הנוירופסיכולוגיה המשפטית ובעל ניסיון נרחב בעבודה מול גורמים משפטיים. בראש זרוע האבחון במכון, מבצע אבחונים של ליקויים קוגניטיביים והפרעות רגשיות-התנהגותיות במסגרת הליכים משפטיים עבור הפרקליטות ומומחים מטעם ביהמ"ש (תחומי נוירולוגיה ופסיכיאטריה). כמו-כן, הינו ברשימה המומחים במגוון ביהמ"ש (כגון, ביהמ"ש השלום רמלה ות"א). הוא בעל ניסיון כעד מומחה בתביעות המערבות ליקויים קוגניטיביים.

ד"ר בראב הינו בוגר "פסיכיאטריה משפטית", לימודי המשך בפקולטה לרפואה, הטכניון, ומשמש כספק סנגוריה ציבורית ומשהב"ט.

נגן וידאו

מחקר:

ד"ר בראב חוקר אספקטים משפטיים של האבחון הנוירופסיכולוגי (כולל הגברת קשיים והתחזות) ואינטגרציה של מכשור פסיכופיזיולוגי מתקדם (כגון, תנועות עיניים) באבחון לקויות נוירולוגיות ופסיכיאטריות.

ד"ר בראב שימש בעבר כראש המחלקה למדעי-ההתנהגות באוניברסיטת אריאל. כיום, משמש כמרצה בכיר וראש המעבדה לנוירופסיכולוגיה משפטית באוניברסיטת אריאל.

חוקר בכיר במכון לחקר הרגש והקוגניציה, מרכז בריאות-נפש שלוותה.

חבר מערכת בכתב העת המדעי 'נוירופסיכולוגיה יישומית: מבוגר'.

דיווחו על הפרעת שינה

דיווחו על תסמינים דיכאוניים